beg baru satu dah sampai =)
sonoknyer...tadi gi pejabat pos laju amik beg baru..punyerla excited nak gi sggp kuar time lunch hour..muler2 kene gi p11 dulu nak amik resit..ngokngek punyer posmen tu tah kat postbox maner dier letak.dah xpasal2 aku kene gi plak p3,dahtu nak kene cari plak bangunan perbadanan putrajaya..aku ni yang daif lagi naif melilaula cari bangunan tu..nasib baik putrajaya kaya dengan signboard.cari punyer cari..last² jumper gak.so aku pun start la bercerita ngan abang posmen yang comei tu.nasib baik dier leh lebih kurang so dapatla gak aku bungkusan pertama yang aku tunggu tu..skali aku tgk jam dah dkt 2lbh..so bergegasla aku nak balik opis..konon nyer nak mengelakkan roundabout lalulah jln dalam..sekali boleh salah bajet kuar betul2 sebelah jalan yang aku ptt kuar..tensen btul..klu tgk jam konfem xder pakingla jmbnyer.
tp beg baru punyer psl jalan jela...biler sampai je.memang xsalah lagi paking sumer penuh..so nekadla aku masuk paking kat tmpt PP E41 hawahwahwhawhah ...(eh..pttnyer aku xle citer kan...kantoi la camni huhu)











0 comments:
Post a Comment