bagaimana 2 hari boleh hilang dalam sekelip mata
ari isnin ptg aku kena hujan maser nak balik kejer.
pagi selasa dah mule selsema dan bersin xkurang juga batuk yang xbaik² ni...
balik kejer siap2 aper yang patut..kul 8 dah selamat berlayar....
tgh malam tu plak tetibe je perut sakit semacam..xlelap tido..ke kiri xbleh kekanan xboleh kesudahannya sampai kepagi tido xnyenyak sbb perutnye sakit...risau gak kat bby ni takut jadi aper2 sbb sblm tido dah telan ubat seseme.pagi tu nekad la jumper doktor minta tolong ain antarkan gi klinik...doktor pun cek la aper yang patut pastu dier ckp ""kite kena scan perut puan tgk bby camner kat dalam" takut gak sbb pttnyer dlm 6 atau 7 bln baru la nak scan lg sekali..ni baru 23 mgu @ 5 bln lebih dah terpaksa scan..biler scan tu takutla kan..minta2 bby xder mende..biler doc cek dier kata bby sihat dan normal..xde masalah mgkn perut ni stress..
barulah aku tau perut aku mengalami stress sebb kerap bersin dan batuk..jadi dier pun bagi la ubat dan MC 1 ari..so balik je umah aku terus sarapan dan makan ubat..then tido..........bgn....tido....bgn...smpi pukul 6lbh sebb dgr bunyi fogging kuat sgt..biler dah bagn tu badan sihat sikit..dah kurang selsema n batuk..segar la sikit xmacam semalammyer..biler dah siap mandi tu tgk kawan2 tgh masak tolongla tgk sikit2..hihi...biler nak makan tu tgk la tv jap..pastu tanyer la diorng..bukan ker arini ader cerita conan...naper citer kiteretsu plak..kan citer tu ari rabu..arini kan selasa..pastu diorg pun menerangkan dengan nyata...arini ari RABU LA KAK INTAN...baru la aku sedar aku dah kehilangan 2 hari dalam hidup aku dengan sekelip mata...











1 comments:
amboi..smpi x ingat ari...
2 hr ke tdo ? hehe.. ape2pun..get well soon ye!
Post a Comment