bermulanyer bulan yang mulia
bulan ramadan akan bermula esok..mlm ni adalah mlm pertama ramadan.bermulanya ramadan pertama sebagai seorang isteri dan bakal ibu.harap² dapatlah kekutan untuk tempuhi bulan keberkatan ini dimana banyak dugaan dan ujian diturunkan utk menguji keimanan dan ketakwaan disamping diberikan ganjaran bagi mereka yang menang dalam mengharunginya. mgkn sebelum ni xpernah mengalami pengalaman seperti ini.jd,segala yang bakal berlaku adalah satu kenangan yang tak mgkn dpt dilupakan.
baby umi plak dah semakin aktif smpi kekadang xlarat umi dibuatnya..tp itulah nikmat bakal ibu yang xsemua orang dapat merasakannya melainkan mereka melaluinya sendiri...rasa kasih sayang antara baby dan umi makin kuat umi rasakan..setiap kali merasakan baby bergerak terasa seronok je.kekadang tu org ingat umi ni cam org giler biler ckp sorang²..tah la..walupun bby didalam dan umi diluar tp umi raser dekat jer..agaknya itulah yang disebutkan kasih sayang ibu dan anak..xfahamla mcm maner org sanggup buang anugerah sebegini hebat..cetek betul akal org² itu.











0 comments:
Post a Comment